Produkty
DEUTZ:
Silniki DEUTZ AG
Silniki do maszyn mobilnych
TCD 2.9 L4
TCD 2.9 L4
30 - 55,4 kW / 40 - 75 hp
Charakterystyka silnika serii TCD 2.9 L4:
- Nowo zaprojektowany 4 cylindrowy rzędowy silnik chłodzony cieczą z zewnętrzną recyrkulacją spalin. Wolnossący lub turbodoładowany, opcjonalnie z chłodzeniem powietrza doładowującego.
- Zastosowanie znanego z technologii DVERT® katalizatora (DOC) umożliwia bezobsługową pracę we wszystkich zastosowaniach oraz warunkach środowiskowych. Filtr cząstek stałych (DPF) jest dostępne opcjonalnie.
- Silniki te są wyposażane w modułowy system obróbki spalin (EAT) , który opcjonalnie może być zamontowany bezpośrednio na silniku co upraszcza montaż w maszynie.
- System wtrysku Common Rail jak również wysokowydajny proces spalania z zewnętrznym chłodzonym układem recyrkulacji spalin gwarantuje wysoką wydajność silnika przy możliwie najmniejszym zużyciu paliwa i emisji spalin.
- Możliwość rozruchu w ekstremalnie niskich temperaturach.
- Okresy wymiany oleju co 500 godzin, bezobsługowy napęd zaworów , prowadzą do obniżenia kosztów obsługi .
- Kompaktowa konstrukcja silnika jak również opcjonalne dodatkowe napędy odbioru mocy redukują koszty zabudowy i zwiększają ilość zastosowań.
- 100% odbiór mocy od strony koła zamachowego oraz od czoła silnika jak również dodatkowe odbiory mocy z wartością do 120 Nm do zabudowy aż 2 pomp hydraulicznych.
- Silniki te spełniają wymagania norm EU Stufe IIIB i US EPA Tier 4 z katalizatorem utleniającym DVERT®. Dostępne są opcjonalnie warianty bez systemu oczyszczania spalin dla EU <37kW

oficjalna strona producenta
Nowy S-DEUTZ,
szybko,
pewnie,
trafnie
szybko,
pewnie,
trafnie